Našim cílem je připravit do života takové osobnosti, které budou samostatné, sebevědomé, odpovědné a dokáží se přizpůsobit změnám, které život přináší. Osobnost takového člověka je motivována k dalšímu vzdělávání a svým zodpovědným životním postojem se stává spolutvůrcem formování budoucnosti lidské společnosti.
Proč k nám do MŠ
Mnoholeté zkušenosti, nejlepší a vysoce kvalifikovaní pedagogové s Montessori diplomem, krásné prostředí a nadstandartní vybavení montessori materiálem, individuální přístup zajištěn dvěma pedagogy a jedním asistentem v každé třídě, česká i anglická třída.
Proč k nám do ZŠ
Individuální přístup při max. počtu 15 žáků ve třídě umožňuje žákům učit se vlastním tempem, bez stresu a negativních zážitků. Děti se přirozenou cestou učí respektu k sobě, k druhým, k okolnímu prostředí a k přírodě, stejně tak i úctě k vlastní a cizí individualitě.
Výuka angličtiny
V Montessori pedagogice se klade velký důraz na tzv. „citlivá období“, kdy se dítě nejsnadněji učí, lépe řečeno „absorbuje“. V případě osvojování jazyka toto období nastává kolem druhého roku a trvá přibližně do 7 let věku dítěte.
Respekt, úcta, hranice a pravidla
Pedagogové pracující podle výchovných metod Montessori nemají dětskou duši formovat násilím, ale mají investovat pedagogickou energii právě do materiálu nebo metodických osnov.
Tradice, odbornost
Montessori pedagogika je postavena na uceleném systému podrobně rozpracovaných metodik, jenž se vzájemně prolínají. Jedná se o významný a po celém světě rozšířený a uznávaný systém alternativní pedagogiky.
Ucelená koncepce, návazné vzdělávání
Cílem Montessori pedagogiky je vychovávat svobodné, zodpovědné a samostatné osobnosti, které umí řešit problémy, vzájemně si naslouchat, chrání naši planetu, rozumí okolnímu světu i vesmíru v jeho celistvosti.